TV-aksjonen går av stabelen søndag 20. oktober

TV-aksjonen NRK 2024 går til Barnekreftforeningen. For pengene skal det etableres familiehus nær sykehusene i Tromsø, Bergen, Trondheim og Oslo der alvorlig syke barn kan være sammen med sin familie.

Kommunekomiteen har besluttet at tv-aksjonen blir digital som i tidligere år.

Du kan betale inn på spleis.no/lurøykommune eller du kan lage egen spleis.

NB! For at beløpet skal bli registrert på Lurøy kommune, må beløpet være betalt innen 20. oktober kl 18.00.

Du kan også Vippse til 2133, det kommer også med på kommuneoversikten til Lurøy.

Dette går pengene til.

I løpet av de siste ukene før aksjonsdagen, vil ordfører Håkon Lund ta en telefon til noen av bedriftene for å oppmuntre til giverglede. Næringsliv (og andre) kan gi bidrag via kort, Vipps og faktura.

giverstafett.no kan du følge med hvor mye som kommer inn og se sammenligning med andre kommuner.

I tillegg er det flere lokale arrangement rundt om i kommunen - følg med der du bor!

Takk for at du blir med på årets tv-aksjon 20. oktober!

For kommunekomiteen i Lurøy
Håkon Lund, ordfører

Fra venstre: Ingvild fra fylkesaksjonskomitéen, ordfører og leder av kommunekomitéen og medlem Karin Sund Olufsen. Medlem Marit Holand Lorentsen deltok ikke på møtet.