Innlogging til Min side på VISMA

1. Gå inn på hjemmesiden til Lurøy kommune, http://www.luroy.kommune.no/ , under Meny og valget For ansatte. Her klikker du inn på fanen Visma Web.

1. Første bildet du ser er dette. Trykk på ‘Glemt brukernavn/passord.

1. Du vil nå komme inn på dette bildet:

Legg inn e-postadressen du er registrert med i VISMA.

1. Du vil så motta en e-post med en link som du må trykke deg inn på og verifisere e-postadressen.

1. Når det er gjort vil du motta en ny e-post med et engangspassord og det brukernavnet du har fått tildelt via systemet.

2. Legg inn det tildelte brukernavnet og engangspassordet og trykk på knappen Logg på. Da vil dere komme til dette bilde:

Legg inn det tilsendte passordet øverst, lag deg så et nytt passord med å følge punktene nederst på siden.

1. Da er du kommet inn på Din side og du er nå klar til å ta denne i bruk.

1. Lønnslippene finner du inne på fanen Meg selv, under fanen Dokumenter. Her går du inn på nedtrekkmenyen og velger linjen Lønnslipper.

1. Ved å velge Personalskjema (i stedet for Dokumenter) kan du velge Ny for å søke om ferie og levere timelister.

2.  Du kan også bytte bankkonto og registrere ekstra skattetrekk ved å velge Personalia og trykke på blyant der hvor du vil endre.

Lykke til!

Artikkelliste